Deze pagina geeft antwoord op (bijna) alle vragen. Wij hebben een overzicht gemaakt van vragen die vaak worden gesteld of waarvan we weten dat ze belangrijk zijn. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
1.1 Hoe kan ik bestellen bij Knapzak Benelux?
Via de webshop kan je een bestelling plaatsen door een account aan te maken en vervolgens de gewenste producten toe te voegen aan het winkelmandje. Daarnaast kan je ook telefonisch en via e-mail een bestelling plaatsen.
1.2 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Foutje gemaakt bij je bestelling? Dat hoeft geen probleem te zijn. Je moet er wel snel bij zijn want als je pakket eenmaal onderweg is, lukt wijzigen of annuleren niet meer. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. In het weekend zijn we telefonisch niet bereikbaar en kan je dus het beste een mail versturen.
1.3 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Kijk eerst bij ongewenste e-mails. Het kan voorkomen dat de mail in de spambox terecht is gekomen. Staat de mail daar ook niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
1.4 Heb ik een account nodig om een artikel te bestellen?
Zonder account is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen op onze webshop. Je dient dus eerst een account aan te maken en in te loggen wanneer je een bestelling wilt plaatsen.
1.5 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Neem contact op met onze klantenservice over de status van de zending.
2.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Momenteel is het alleen mogelijk om te betalen middels bankoverschrijving.
2.2 Kan ik achteraf betalen?
Je hebt standaard 30 dagen de tijd om de betaling over te maken.
2.3 Hoe werkt op rekening kopen?
Bij de betaalwijze ‘betalen op rekening’ heb je tijd tot 30 dagen na verzending van je bestelling om de factuur te betalen. De betaling dient doorgevoerd te worden via een bankoverschrijving, bijvoorbeeld via internetbankieren. Via ‘mijn account’ tref je een overzicht van de bestellingen welke nog niet zijn voldaan. Het ordernummer en de bankgegevens vind je terug op de facturen.
2.4 Waar vind ik mijn factuur?
Op Knapzak.nl kan je eenvoudig al je facturen bekijken.
Zo pak je het aan:
1. Klik op ‘inloggen’ in de menubalk.
2. Log in op je account.
3. Klik op ‘bestelgeschiedenis’ bij het kopje ‘historie’.
3.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Zo snel als we kunnen natuurlijk! Producten die we op voorraad hebben, versturen we daarom nog dezelfde werkdag. Dit staat duidelijk aangegeven bij de producten. Het product met de langste levertijd bepaalt het moment waarop we je bestelling versturen.
Let op: we hebben (hoe graag we dit ook willen) geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging, maar zijn er vragen dan horen we graag van je.
3.2 Worden er verzendkosten gerekend?
Afhankelijk van land van bestemming en het gewicht van je zending, worden er verzendkosten in rekening gebracht.
3.3 Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat je levering is vertraagd door vertraging in het verzamelproces van je artikelen of drukte bij de bezorgdiensten. Wanneer je bestelling na 5 dagen nog niet is geleverd, neem dan contact met ons op. Dan gaan we voor je op onderzoek uit!
3.4 Aan welke landen levert Knapzak Benelux?
Wij zijn voornamelijk actief in Nederland, Frankrijk, België, Duitsland, Engeland en Spanje, maar kunnen ook leveren aan andere (EU-) landen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
3.5 Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je bestelling toch liever zelf afhalen? Dat kan! Je bent welkom op ons kantoor aan de Poppelseweg 7D in Goirle, Nederland.
4.1 Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat nu?
Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken. Dit lossen we graag voor jou op! Neem gerust contact op met onze Klantenservice. Dan helpen we jou meteen verder en kunnen we de artikelen omruilen.
4.2 Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu?
Je mag van ons verwachten dat we jouw aankopen met zorg behandelen, en dat doen we dan ook. Knapzak Benelux zorgt ervoor dat de producten die je koopt in perfecte staat ons magazijn verlaten. Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan lossen we dat graag voor je op!
De koper is verplicht de goederen onmiddellijk na ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen en/of gebreken. Voorts is koper verplicht te controleren of de geleverde goederen ook op overige punten, waaronder kwantiteit (bijvoorbeeld het aantal en de hoeveelheid) en de kwaliteitseisen, in overeenstemming zijn met de order. Geconstateerde onvolkomenheden dient de koper op de vrachtbrief te (laten) vermelden, dan wel binnen 72 uur na ontvangst van het geleverde onverwijld schriftelijk aan de verkoper kenbaar te maken, op straffe van verval van recht
Heeft je pakket onderweg schade opgelopen? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zij helpen je verder! Ook bij deze vervelende situatie is het handig als je de foto’s al hebt gemaakt, zo kan onze klantenservice je nóg sneller van dienst zijn.
4.3 Hoeveel dagen heb ik om mijn order retour te sturen?
Mits ongeopend heb je na ontvangst 3 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Producten met gebreken kunnen alleen met toestemming van Knapzak Benelux geretourneerd worden. Creditering van geretourneerde producten is alleen mogelijk indien deze producten zich in de originele, onbeschadigde en onbeschreven verpakking bevinden, deze retourproducten verzonden zijn in een voor transport geschikte verpakking die goed is afgesloten en de geretourneerde producten voor wederverkoop geschikt zijn.
4.4 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Wanneer wij een verkeerd, incompleet of beschadigd artikel hebben geleverd dan zijn hier geen kosten aan verbonden. Indien je om andere redenen jouw bestelling wilt retourneren, dan zijn de verzendkosten voor jouw rekening.
4.5 Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?
Je ontvangt een bericht wanneer wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen.
5.1 Ik heb een vraag aan Knapzak Benelux, hoe kan ik die stellen?
Heb je vragen of opmerkingen, neem dan contact met ons op. Je kunt ons bellen op +31 13 543 11 10, mailen naar info@knapzak.nl of het contactformulier op de contactpagina invullen. Wij reageren binnen één werkdag op je vraag.
5.2 Waar kan ik mijn klacht melden?
Heb je een klacht over onze dienstverlening of producten? Neem dan contact met ons op middels bovenstaande contactgegevens. We komen graag samen met jou tot een oplossing.
© 2022 Knapzak Benelux